Wednesday, February 15, 2017

Kaki kipas.

Assalamualaikum and good day all,

Harini aku baru tahu sesuatu.

Sesuatu yang aku tak sangka aku akan tahu.

Tak sangkalah pulak di saat aku rasa selesa dengan work environment aku, masa tu jugaklah aku tahu yang ada orang tak puas hati dengan aku. Even cuba untuk tukarkan aku ke tempat lain.

Haha!

Entah kenapa aku rasa nak gelak.

Baru aku tahu aku menjadi ancaman untuk seseorang and that person tried very hard to get rid of me.

Oh my!

Selama ni dia bermuka-muka dengan aku.

Patut aku pelik kenapa dengan orang lain dia bolehjadi considerate but not with me.

Kenapa jadual aku yang dah penuh pun dia boleh bagi kelas relief pantang aku ada masa terluang.

Now I got the idea!

Now I know why.

No wonder...

Tapi takpe, Allah tu ada. Allah tahu apa aku buat. Dan Allah tahu apa kau buat.

Aku memang rasa sedih, bukan sebab aku nak ditukarkan. Tapi sebab aku rasa dikhianati.

Ada orang pesan kat aku, aku kena jadi kaki kipas barulah dia puas hati.

Taktau pulak aku yang kalau kita nak disukai di tempat kerja, kita kena mengipas teruk. Sebab aku tak mengipas, tu yang dia kepanasan kot.


Hmmmmmmmmmmm.

No comments: